Sälen: Fredag 23/4 del 2

Hej hopp nu kommer fortsättningen på Sälen-resan! Här hittar ni torsdag och fredag!

Efter korvgrillningen och grabbarnas "off-pist"-åkning i skogen så bar det av hemåt. En del stod och väntade på oss efter en ganska brant nerförsbacke bara för att se hur det gick för mig, Linda, Jennie och Nina och ta oss ner för den där backen! Jag åkte först... Det gick bra tills man kom till en liten dalgång mellan nerförsbacken och början på en uppförbacke, där spårade det ju ur, det fanns liksom 72 olia spår och välja mellan, så det sa krasch pang och brak och så låg jag på marken! HAHAHA!!!!!! Det måste sett roligt ut!


Här står de och skrattar åt mig, så jag passade på och knäppa ett kort!

Tyvärr fick jag inget kort på Jennie som brakade in i skogen! HAHAHA! Men dock fick jag denna underbara bild på Nina och Linda som brakade ihop på nästan samma ställe som mig!


Haha, ja de e ju tur att alla kom hem hela i alla fall :P

Så där det var fredagen det! Snart kommer lördagen också!
Det var sista bilddagen så det blir nog bara ett inlägg till! Gött att ha detta gjort!

Så, lördagsbilderna alltså, kommer snart!
PUSS



Kommentera här: