Sälen: Torsdag 22/4

Torsdag!
Vi packade in oss i två minibussar, som skolan hyrt, tillsammans med skidutrustning och packning! Vi kom väl iväg runt halv nio kanske. Jag och Henke mös ner oss i framsätet med täcke och kuddar och snackade gärnet.
Runt tio stannade vi vid en rastplats i närheten av Linköping

Haha, jag gillar Lars Bobrowskys (Bobo) min i bakgrunden! De som kramas är Linda och Henke! :)


Och Karin gick och log åt nåt :)


Malin va lite allmänt crazy när vi hade låst in henne i bussen, redo för att återuppta resa! Haha!!

Sen forsatte vi resan. Vi gjorde en längre lunchrast lite längre upp i landet och sen började vi närma oss Myrlodammen och Tandådalen som vi skulle bo i!


De va redigt schteekigt (läs stekigt) väder!!!

Kring halv fem, fem så hade vi installerat oss i stugorna. Jag, alla brudar, Henke och Fredrik bodde i en stuga och Martin, Oscar, Heiski (Victor), Basse och Battan (Sebastian) bodde i den andra och så hade Lasse J och Bobo en egen!
Vi lugnade ner oss efter resan med lite kaffe på vår lilla altan!


Som sagt, även att det var molnigt så var det riktigt varmt emellanåt!


Och vi längtade redan tills vi fick ge oss ut och svischa i backarna (ploga för min del)!

På kvällen blev det hängelihäng i stugorna.


Jennie, Nina, Karin och Malin chillar te't :)


Fass sitter och ser fundersam ut medan Linda garvar ihjäl sig åt någonting smaskigt som stod på sex och relationssidorna i Veckorevyn som vi hade köpt ;)


Grabbarna grus från andra stugan kom in och hälsade på! Basse posar fint mot dörrposten :)

Sen gick jag och Malin in till hockeynördarna och kollade på när HV71 (bäst bäst bäst) spöade upp Djurgården! Det stod nu 3-2 i matcher! Spännande! :D

Sen på kvällen så såg gick jag, Karin och Henke ut och gick en sväng på vägen. Det var en väldigt fin solnedgång, men jag glömde (jävla klant) kameran! Men de kommer sånt också, jag lovar!






Kommentera här: