Sälen: Fredag 23/4

Fredag!
På fredag morgonen blev vi väckta av Ninas skönsång utanför dörren ;) Det blev lite kaffe och smörgås till frukost!
Sen var det bara på med lite underställ och överdragsbyxor för att ge sig ut i längdspåret!


Henke Boy med pjäxorna i högsta hugg!


Ser ut som värsta proffset, men låt inte bilden spela er ett spratt, för det är jag inte! ;)


Malin och Linda är redo för dagens övningar!

Vi fick i uppgift att öva lite på diagonalåkning och stakning och backåkning :)


Basse står där och väntar så snällt på att få åka!


Hihi, sicka stekare vi hitta här då!


Vår kärare lärare som har stått ut med oss i tre härliga år! :)

Sen blev de en jäkla skidfärd upp mot ett vindskydd där vi skulle stanna för lunch!
När jag kom fram hade de andra redan hunnit starta en brasa så dår var det bara att vänta på glöd.


Jag var törstig som en gnu som sprungit sju dar över öknen typ...


Haha, mina muppar! :)


Korvgrillning!


Tre stabila grabar :) Speciellt Martin!

Nu ska får jag tyvärr avbryta så här mitt i, men nu har ni fått lite smakprov i alla fall! Det kommer fortsättning, jag lovar!

Jag ska ner till McDonalds och träffa Ida och G!
Ha en bra kväll!
PUSS

Kommentera här: