NY MYSTRÖJA

God morgon! 

Hoppas ni har en fin helg än så länge. Det har jag! Lugnt och skönt. Igår var vi på köpcentret som ligger nära oss så att Christer kunde klippa sig. 
Sen åkte jag till stan för att möta en av tjejerna som är tillsammans med en av grabbarna i Christer grabbgäng från Finnsnes. Vi drack varm choklad och skvallrade. Det var mysigt! Så tog vi en sväng in på den nya fräscha H&M-butiken på Karl Johan. Den var sååå stor! Jag hittade en myströja där på rea, som skrek mitt namn. 
(null)

Väldigt mysig!  Finns att köpa här! 

Idag ska jag köra bil och öva på turerna jag ska köra på torsdag  så jag har gjort de en gång i alla fall, så får det gå som det går! 
Sen ikväll ska vi på middag till ett par som bor inte så långt ifrån oss. Det blir det sista sociala vi har tid till innan lille plutt kommer.
Men först blir det morgonmys i soffan med mitt nya stickprojekt.

(null)
Det ska bli en tröja till mig själv! Gjorde fel två gånger så var tvungen att börja om tre gånger... men nu är jag på rätt spår! 

Vad ska ni göra idag? 
PUSS 


1 Vera Lynn:

skriven

For en herlig genser du har kjøpt... Jeg har en tilsvarende i svart, som jeg kjøpte for et par år siden.

Det er sport på tv, så jeg tror jeg blir inne i dag. I tillegg til at jeg skal få sett siste episoden av Outlander innen en ny episode kommer i morgen.

Ha en fin dag.

Svar: Tack! Ja, den är väldig god å ha på :) Vi såg också massa på sport igår!
Maria Pettersson

2 Yasmine:

skriven

Verkligen superfin tröja! Önskar att jag hade en sån på mig nu, jag fryser haha!

Svar: Haha! Den är på rea ;)
Maria Pettersson

Kommentera här: