LANDSVÄG DEL II

Hej hopp! 

Jag sitter just nu och planerar min körning jag ska göra på torsdag. Jag har fått sex streckor som jag ska köra. Två av de är utan GPS så jag måste skriva ner vilka skyltar jag ska följa och så ska vi provköra sträckorna på söndag, jag och mannen. 


Så blir det uppkörning i början på mars! Försökte hitta en tid i februari, medan Christer fortfarande är hemma, men allt var fullbokat.. Men vi får försöka köra lite med bebis (håller tummarna för att ungen tycker om att åka bil) så att jag håller inlärningskurvan uppe fram till mars. 

Är det länge sedan ni tog körkort? 
PUSS 



1 Caroline :

skriven

Spännande! 10 är sen jag tog körkort nu :)

Svar: Ja, tiden går fort! :)
Maria Pettersson

2 Matilda Berlin:

skriven

Heja dig!! Och stort lycka till <3

Svar: Tack så mycket! :D
Maria Pettersson

3 MK:

skriven

Så spennende, og masse lykke til <3 Jeg tok førerkortet for 7 år siden, hjelpes, tida flyr, hehe!

Svar: Tack! :D <3
Maria Pettersson

4 Sara:

skriven

Har haft mitt körkort i 11 år nu. Jösses. 🙈

Svar: Ja, tiden går fort ;)
Maria Pettersson

5 Yasmine:

skriven

Lycka till! I mars blir det fyra år sedan jag tog körkort :) Kram

Svar: Tack! :) ja, tiden går fort :)
Maria Pettersson

Kommentera här: