VECKA 3 - JANUARI

God morgon! 

Då var det dags för ny vecka igen! Denna vecka händer det faktitkst någonting varje dag förutom på fredag. 


MÅNDAG
Jag ska in på Ullevål och röntga mitt bäcken för att se om jag är stor nog för att föda i sätesbjudning, om ni bebis inte skulle vända på sig.
15:30-17:00 ska jag på teori om landsvägskörning på trafikskolan

TISDAG
10:00-14:00 ska jag köra landsvägskörning. Heja, snart färdig! 
Städa lägenheten inför onsdag. 

ONSDAG
Distrikssköterksan från våran statsdel kommer på hembesök , 09:30, inför bebis. Vi ska prata lite om våra tankar och funderingar om att bli föräldrar och om vi har några frågor. 

TORSDAG
8:30 är det dags för läkarbesök, dommen om mitt bäcken och ett eventuellt vändingsförsök. 
11:00 ska jag till barnmorskan på sista besöket innan bebis kommer ut.

FREDAG
Inga planer, och jag tror det ska få stå tomt där, eftersom det händer något varje dag den här veckan. 

LÖRDAG OCH SÖNDAG
En liten handlingstur till Sverige kanske? För att fylla upp frysen så vi kan vara "instängda" i två veckor sen när vi fått barn.

Vad har ni för planer denna vecka? 
  (null)

PUSS 

1 Dixi Wonderland:

skriven

Lycka till med alla som ska göras denna veckan :) Jag har väldigt mycket jobb denna veckan så det är det enda jag kommer göra. Jobba jobba jobba :P

Svar: Tack :D Lycka till med allt jobb! :)
Maria Pettersson

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Ser det som sätesbjudning har du testat spinning babies? Det finns olika filmer på youtube på det men även vissa doulor och bm som kan hjälpa med saken :). Tänker om du inte skulle få godkännande gällande höfterna :)

Svar: Åh, det ska jag kolla upp! :D Tack så jättemycket för tips! :D
Maria Pettersson

3 Vera Lynn:

skriven

Du har en hektisk uke foran deg, og lykke til med kjøring og røntgen 😊

Her hos meg skjer det ikke så mye denne uken, for jeg har fortsatt ferie å skal nyte det så mye jeg kan 😊

Svar: Åh ja passa på å göra saker du vill :) Hoppas du får en fin vecka!
Maria Pettersson

Kommentera här: