VECKA 2 - JANUARI

Här är mina planer för veckan som kommer. 

MÅNDAG
Körlektion 12:30-14:00 - Snälla någon högre makt låt mig bli färdig med detta snart. Det går ju bra nu, men det tar tid och pengar. Och nu så sent i graviditeten så måste jag planera hela min dag runt en aktivitet. Mat, vila och om jag orkar något extra. Men snaaart! 

(null)
Jag har i alla fall startat dagen med en stabil frukost! 
 
TISDAG
Inga planer! Tvätta mer bebiskläder kanske? Sticka, hehe!
(null)
Jag stickar ett pannband till mig nu! Jag har hittat massa fint på sandnes.no som jag vill sticka. 
 
ONSDAG
Ammningskurs kl 09:00 på distriktsmottagningen - Spännande! 

TORSDAG
Besöka jobbet på eftermdidagen och servera något gott till kidsen och packa ihop mina saker så Christer kan komma och köra hem mig.
 
FREDAG
Återbesök på Ullevål hos läkaren för nytt ultraljud och blodprov. 
IKEA kommer med hemleverans  någon gång mellan 13-17. Christer har gjort saker på sin lista! Heja! 
Middag hos ett par vänner. 

LÖRDAG OCH SÖNDAG
Inga planer än så länge.
 
Har ni några speciella planer denna vecka? 
PUSS
 
1 Silje:

skriven

Så fint innlegg! Håper uken blir bra :)

Svar: Tusen tack! :D Hoppas din vecka också blir bra :)
Maria Pettersson

2 Pia Widlund:

skriven

Lite träning och resten blir lugnt!

Svar: Åh tränaaa! Jag vill också träna ;)
Maria Pettersson

3 Chris:

skriven

Skönt att inte behöva ha fullspäckade veckoscheman :) , för min del har jag bussförarutbildning måndag - fredag, helgerna går till att jobba extra alternativt kanske vila upp sig lite :)

Svar: Hoppas du inte bara jobbar, men vilar lite också ;)
Maria Pettersson

Kommentera här: