MED LITE GARNRESTER OCH LITE SVORDOMAR

Då var restgarn projektet färdigt! 

(null)
(null)
(null)

Jag är supernöjd! Ska sticka fler saker i detta garn. Men nu håller jag på med ett pannband till mig själv. Sen har jag hittat två tröjor som jag vill sticka men vi får se vad jag landar på. Har ju en del grantestare hemma som kanske ska användas först. 
Vi får se. 

Har ni något projekt pågående just nu?
PUSS

1 Joakim Ramqvist Hallin:

skriven

Vad spännande, lite udda och inte så qvanligt numera. Duktig du är, det lär vara rätt så avslappnade, ell hur? Själv har jag
ett projekt m ngr av mina pt-klienter, ty en del som lovat sig nyårslöften m lite olika mål, :-P..

Svar: Det är faktiskt vanligare än vad man tror ;) Men ja, väldigt avslappnande och rogivande och sysselsättande nu när jag inte jobbar :) Kan förstå att många är ivriga att komma igång med sina nyårslöften ;)
Maria Pettersson

2 Yasmine:

skriven

Vad fin den blev! :D

Svar: Tack :D
Maria Pettersson

3 Elise Amanda:

skriven

Nei åhh, så flink du er!! Jeg har ingen på gang, eller jeg har en genser jeg sånn halvveis ha gitt opp og noen votter jeg står fast på.

Svar: Åh, ge inte upp! Gå till butiken du köpte garnet i så får du hjälp :)
Maria Pettersson

4 Cecilie kristiansen:

skriven

Så flink du er <3

Svar: Tusen tack! :)
Maria Pettersson

5 Emelie Andersson :

skriven

Åh vad fint! :)

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

6 mammakero:

skriven

Vilka fina färger! Det ser jättefint ut.
Hoppas oxå att vi hittar ett bra boende som ger oss samma känsla att leva i som detta gjort i alla år. Tack för omtanke!

Svar: Tack! :D Det tog lite tid för mig att bo in mig där vi bor nu, men nu skulle jag aldrig vilja flytta härifrån :D
Maria Pettersson

7 Linda:

skriven

wow så fint!

Svar: Tack! 😃
Maria Pettersson

8 Matilda Berlin:

skriven

Men wow! Så himla duktig du är!!! Kram <3

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: