CONQUER - SAMARBETE

Hej allihop! 
Jag har hittat ett märke som gör jättefina träningskläder! Och de sökte ambassadörer så jag blev en av de. 

(null)

(null)

(null)
De satt faktiskt överraskande bra även på mig! 

Det är kompressionskläder som är bra när man ska springa för att hjälpa cirkulationen i kroppen, men fungerar också fint till att lyfta vikter i. Det är ju det jag kommer göra i de, eftersom jag inte tycker om att springa. Hehe!

Så jag längtar till om någon månad då jag får dra på mig de här, utan magen i vägen och dra iväg och träna lite! 

Om ni också vill köpa tights eller bara kolla in deras sortiment, gå in på conquer.no. Om ni anger koden MARIA2019 när ni handlar får ni 25 % rabatt! 

Hoppas ni får en fin söndag! 
PUSS
1 joakimramqvisthallin.blogg.se:

skriven

Men vad kul, trevligt, trevligt.. Toppen, :-P..

Svar: 😊
Maria Pettersson

Kommentera här: