LIVET

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Här ser ni lite bilder från Noahs första dagar hemma med oss! Nu är jag lite mer tillfreds med livet. 
Barnmorskan var på hembesök i går. Hon sa att han behöver ha ännu mer mat än det han får, för han är lite trött och slapp. Så vi ska fortsätta ge honom mjölkersättning i tillägg till amningen. 
Men han hade gått upp i vikt och det var det viktigaste! 

Jag ska sätta mig ner och skriva ner min förlossningsberättelse när jag får tid!

Vad har ni för planer idag?

Jag och Noah ska gå och lägga oss och sova lite.
PUSS
1 Cecilie kristiansen:

skriven

For en nydelig liten gutt dere har fått <3

Svar: Tack!! 😊
Maria Pettersson

2 Cecilia:

skriven

Har inte varit inne här på ett tag. Gud så söt han eller hon är <3 Grattis till underverket

Svar: Tack så mycket! 😊
Maria Pettersson

Kommentera här: