VIDEO: RAGGSOCKSTRÄNING

Inlägget är tidsinställt

God morgon! 

Hoppas ni har en fin start på veckan! I går blev det ingen dans pga olika omständigheter så i stället så tränade jag hemma. Jag bestämde mig för att göra en video. Den är inte superbra filmad och det är min första video jag filmar och klipper själv. Så håll till godo med en film som är gjord med hjälp av en IKEA-pall och min iPhone! 


 
Jag tar det lite lugnt med magträning pga graviditeten, men gör alla andra övningar. Jag valde att göra den knän till bröst för att den tar inte bara i magen men också i benen. 
Hoppas ni gillar den! Poängterar ännu en gång att denna är inspirerad av Funkygine! 
PUSS 


1 Mösstanten:

skriven

Jättebra video! Kanske till och med jag kan använda något av tipsen.

Svar: Tack! 🙂 ja, hoppas det!
Maria Pettersson

Kommentera här: