GOSEDJURSPROSJEKT

Hej! 

Jaha, då drog mannen på jobb med kort varsel och kommer hem sent i natt. Så jag har Gossip Girl - och virkkväll hemma. Jag håller på med ett nytt gosedjur till kotten i magen! 

(null)
(null)
Här är delarna som jag har gjort än så länge. 

Inspirationen till detta gosedjur, som ni ska få se när det är färdigt kommer från Søstrene Grene och en bloggerska från Danmark
Vad gör ni helst på lördagar? Går ut eller stannar hemma?

Vad ni än hittar på så hoppas jag att ni har en fin lördag! 
PUSS 

1 Iza Palm:

skriven

Blir nog en ganska lugn kväll med bildredigering och serier, inte så mycket för att gå ut och dricka direkt.

Svar: Inte jag heller, längre :) Det är kul i bland, men nu när jag är gravid så blir jag ju aldrig bakfull och det är så sjukt värt att inte bli det!! :)
Maria Pettersson

2 minrefleksjon:

skriven

Varierer, men veldig koselig å sitte å se en film med kjæresten min :) Fin blogg.

Svar: Samma här :) Tusen tack!
Maria Pettersson

3 Deveny:

skriven

Stå på

Svar: :)
Maria Pettersson

4 Tessie - Fotograf:

skriven

Vad blir de för gossedjur?
Sv; Tack så mycket, är riktigt nöjd själv! :)

Svar: Det ska ni få se när det är färdigt! :)
Maria Pettersson

5 Celine:

skriven

Ska bli spännande att få se resultatet sen!

Svar: Ja, jag ska visa det när det är klart! :)
Maria Pettersson

6 Elisa:

skriven

Lät som en mycket mysig kväll med GG och virkning! :)
Jag stannar helst hemma och har mys. :)

Svar: Samma här, jag är väldigt hemmakär :)
Maria Pettersson

7 David och Bella:

skriven

Jag älskar Søstrene Grenes affär😀 du gör så att jag får lust att lära mig virka, det går ju att göra hur söta saker som helst🙂!

Svar: Det är inte alls svårt att virka! Youtuba så kan du det snart ;) Søstrene Grene är toppen, billigt, men massa fint!
Maria Pettersson

8 Matilda Berlin:

skriven

Men åh vad spännande!! Ser verkligen fram emot att se hur det blir!! <3

Svar: Ja, det blir förhoppningsvis fint! :)
Maria Pettersson

9 Lexochlogan :

skriven

Så kul med virkning, nyfiken på resultatet

Svar: Jag ska visa er när jag är klar! :)
Maria Pettersson

10 Julia Svensson:

skriven

Åh så mysigt!

Svar: Ja verkligen :)
Maria Pettersson

11 annelie:

skriven

önskar ja kunde virka sånt men är svinkass :/ kram

Svar: övning ger färdighet! ;)
Maria Pettersson

12 Dixi Wonderland:

skriven

Jag kollade på Therese Lindgrens live stream samtidigt som jag arbetade :)

Svar: Nice :)
Maria Pettersson

13 Emma Engström:

skriven

Önskar verkligen jag var bättre på att sy och virka! :D

Svar: Sy är jag väldig dålig på. Kan fästa ihop saker, men inte sy från scratch :)
Maria Pettersson

14 Alice Lindström:

skriven

Vad spännande att se resultatet!

Svar: Ja, ska visa det när jag är färdig om nån vecka! :)
Maria Pettersson

15 Carro:

skriven

Åh vad mysigt! :)

16 Kourtney Yasmine Styles:

skriven

Är du också preggo!!!? =)
Va kul o kunna sticka/virka/skapa egna gosedjur o sånt! Gosedjur/snuttis e det enda jag inte köpt än till tjejen i magen!


Svar: Grattis till lillan! Ja, det är kul att kunna ge de något eget :)
Vi har inte köpt så mycket än, men ska väl ta tag i livet snart, efter ultraljudet kanske :)
Maria Pettersson

17 Yasmine:

skriven

Det är så kul att virka, men tyvärr gör jag det inte så ofta längre... :(

Jag stannar helst hemma om det inte är att gå hem till en kompis och umgås!

Svar: Det är så kul att kunna göra lite eget! :) Ja, men samma här. Är ganska hemmakär :)
Maria Pettersson

Kommentera här: