UGGLOR I MOSSEN

Hej! 
Nu är jag färdig med första mobilen till en barnvagn. Den blev så fin om jag får säga det själv! 

(null)

(null)

(null)

Beskrivning till ugglorna finns här! 
Det här har jag använt för att få till ugglorna. 
(null)
Alla garn, förutom det blå är från Sandnes garn. Det blå är från drops. Virknålen är i storlek 2.0 mm. Jag har använt en markör för att markera början på varje varv för att slippa räkna i huvudet hela tiden. Och så en vanlig synål för att fästa trådar, brodera ögonen och näsan.

Denna ska jag ge bort till en av mina bästa vänner som också är gravid. Nu ska jag snart börja på nästa projekt, vilket blir kaniner, till hon andra i gänget som också är gravid samtidigt! Kanske jag skulle göra en video av det? Skulle ni vilja se virkvideos? 

Hoppas ni har en fin onsdag! 
PUSS 

1 Emma Engström:

skriven

Nämen så hima gulligt! :D

Svar: Tack! 😃
Maria Pettersson

2 Dixi Wonderland:

skriven

Alltid roligt när man kan göra saker själv :D Jag stickar :D

Svar: Jag stickar också 😍👏🏾
Maria Pettersson

3 Celine:

skriven

Så gulligt!

Svar: Tack! 😊
Maria Pettersson

4 MALIN:

skriven

Så fin! Kram

Svar: Tack! 😊
Maria Pettersson

5 Lone Bru Kjær:

skriven

Så flink du er! Kjempekule :)

Svar: Tack! 😊
Maria Pettersson

6 Ullie:

skriven

ja men va fin den blev duktiga du

Svar: Tack så mycket :)
Maria Pettersson

Kommentera här: