TRÄNING, JULBORD OCH FÖDELSEDAG

Inlägget är tidsinställt

Hej allihop!
Nu har jag tappat det här lite igen.. Men men, det kommer och går! Den här helgen som var var väldigt bra! Jag var ensam hemma hela helgen, men det är bara skönt i bland. Tycker inte ni det? 
I fredags var jag på gravidmassage på Soleus, på St Hanshaugen här i Oslo. Det var såååå skönt med massage. Skillnaden på vanlig massage och gravidmassage är att man får ligga på sidan och tar en sida i taget.
Det var så skönt att jag somnade lite! 

I lørdags gjrode jag n¨gonting som jag borde ha gjort för länge sen, skrev in mig på Sats på Hellerud, som är 5 minuter med bussen från där vi bor. Och när jag får mitt körkort så blir det ju ännu lättare. Det var kul att träna på ett center igen och vara lite social med andra. 
(null)

Så på kvällen var jag på julbord med jobbet, det är ju alltid lika trevligt.  

(null)
Vi hade lite frågesport och lekar! 

På söndagen var jag med Christer på Telenor Arena där Gjensidige försäkringar hade ett event för sina anställda. 
Så såg vi på handbollsmatch, Norge-Frankrike. Norge vann! 

Igår fyllde jag år, 27! Det är två år sen jag blev 25!!!! Vart tar tiden vägen? 
Jag har fått massage, trerätters middag och konsertbiljett av min man! Lucky me! 
Vi ska på konsert ikväll. Det blir kul! 
Jag återkommer en annan dag med bilder. 

Hoppas alla har en fin dag!
PUSS 

Kommentera här: