ATT STICKA

Jag har, som jag skrev i ett tidigare inlägg, fått en ny hobby! Det är så himla rogivande att lägga händerna på någonting oavsett om jag lyssnar på podcast eller om jag ser på tv-serier. Jag har stickat en del bebissaker, bara för att öva mig! 
  (null)

 Detta blev en sparkbyxa som jag blev nöjd med! 
Nu håller jag på med en heldress ,till en bebis också. Den är lite svårare med knappar på baksidan. Men har upptäckt att det finns nästan ingenting man inte kan hitta på youtube! 
Jag ska visa er den när den är färdig.
Har ni någon hobby?
 
PUSS
1 Dixi Wonderland:

skriven

Jag stickar väldigt mycket på hösten. Har gjort flera halsdukar och en tröja :)

Svar: Det är väldigt mysigt! :)
Maria Pettersson

2 Mandy:

skriven

Wow va duktig du är! Jag är en kreativ person och älskar att arbeta med händerna, pyssla och sånt - men jag tror nog inte jag skulle våga ge mig på sånt hehe ;)

Svar: Pyssla är också mysigt! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: