NYA MÖBLER

Igår hade jag och mannen en runda runt i möbelaffärerna här i stan. Vi såg efter tv-bänk, säng och matsalsbord! 
Och vi hittade det vi letade efter. Det var helt topp! 

Här är nya tv-bänken. Från Møbelringen.

(null)

Här är sängen, som var på extrapris så vi fick allt, inklusive gavel och hemkörning för 10.500kr! Fantastiskt. Det är egentligen inte så mycket pengar när man tänker på hur mycket tid man faktiskt spenderar i sängen. Denna är också från møbelringen. 

 
Och så hittade vi ett matsalsbord på rea också! Vi älskar rea! Detta är från skeidar.no. Vårt är med vit bordsyta.

 

Så nu längtar vi bara efter att få flytta in och bo in oss! 

Nu ska jag ta mig en eftermiddagslur innan jag och Christer ska på lite fest. 
Vad ska ni göra denna fredagkväll?
 
PUSS


1 Mösstanten:

skriven

Var ute och letade efter blodmånen igår kväll men hittade den inte. Härligt att få möblera sin gemensamma lägenhet.

2 Anonym:

skriven

Var ute och letade efter blodmånen igår kväll men hittade den inte. Härligt att få möblera sin gemensamma lägenhet.

Svar: Nej, jag såg inget jag heller! Det ska bli himla härligt! :)
Maria Pettersson

3 Dixi Wonderland:

skriven

Va kul med nya möbler :D

Svar: Ja, det ska bli nice att få flytta :)
Maria Pettersson

4 Iselin Renée:

skriven

Så fin :)

Kommentera här: