TRÄNING - DET TOG BARA 20 VECKOR

Inlägget innehåller adlinks 
I torsdags pallrade jag mig till SATS och tränade. Det är ju himla gött när jag väl orkar! 



Hela träningspasset:
Uppvärmning: Pushup i TRX i superset med rodd i TRX 10repx4set
Bröstpress 20 kg 12repx4set
Neddragningar, breda 19 kg 10repx4set
Lutande A-press 16kg i superset med enarmsrodd 8 kg, 12repx3set
Framåtböjd (goodmornings) med stång 10 kg, 10repx4set

Jag övar mig på att filma fortfarande och är inte helt bekväm med det, men tycker samtidigt att det är kul så jag får bara komma över mig själv och fortsätta öva! Det är bra att jag filmar för då får jag långa pauser på träningen. Ibland kan jag bli lite otålig att vänta den tiden jag ska mellan seten. 
 
Sex favoriter från Nike, som finns att köpa på sportamore.se/no. När man börjar träna kommer också shoppingintresset tillbaka (tyvärr?) för att köpa nya träningskläder. Men det får vänta till bebis har ploppat ut. Det är ingen idé att köpa något nytt nu. Men jag kan önska mig i julklapp! 

Vad ska ni önska er i julklapp? 
PUSS 

 

Kommentera här: