MUSIKHJÄLPEN - ARETHA FRANKLINMEDLEY


Herregud!!! Jag har gåshud från topp till tå! 
Det är de där magiska ögonblicken som man får i musikhjälpen. 
Hoppas det kommer fler sådana under veckan. 

Just nu står jag i kö på Espresso house för att köpa lite morgonkaffe som jag brukar göra en gång i veckan innan jobb, egentligen på fredagar, men jag ska inte till jobbet i morgon, Vi ska till Finnsnes! Det ska bli så kul!

Hoppas ni har en fin Lucia! 
PUSS
1 StrongMama:

skriven

Tack snälla, ja på 80-90 talet var det inte samma press med allt som vi har idag. Tycker synd om ungdomarna, de mår bara allt sämre och sämre. Kraven är för många, både för unga och vuxna.

2 Suzanne:

skriven

Glad Lucia och hoppas att kaffet smakade bra :)

Svar: Tack så mycket!:)
Maria Pettersson

3 Dixi Wonderland:

skriven

Hoppas att du får en mysig dag :)

Svar: Tack! :) Detsamma!
Maria Pettersson

4 Dixi Wonderland:

skriven

Hoppas att du får en mysig dag :)

5 Yasmine:

skriven

Wow! Underbar sång! Älskar allt med Sabina Ddumba! Ha en fin dag :)

Svar: Jag med! 😊 tack detsamma!
Maria Pettersson

6 Carolina:

skriven

Mysigt och lite lyxigt att köpa sig en dyrare och godare kopp kaffe på EH en gång per vecka :D

Svar: Ja, köpte ganska mycket kaffe ute förut när jag bodde mitt i stan, men nu har jag skaffat mig egen kaffebryggare så då blir det bara 1-2 gånger i veckan 😉
Maria Pettersson

7 Ullie:

skriven

vi har nån musikhjälp på vårt torg här i stan oå o nu kollar vi just på tv24 om musikhjälpen det är en bra gej

Svar: Ja det är verkligen toppen! 😊
Maria Pettersson

Kommentera här: