LATA DAGAR

(null)
Det här är det jag ska göra de kommande dagarna.

Jag och mannen har legat på soffan hela dagen och sett på sport, spelat spel på telefonen och jag har stickat. Han har varit ute på en skidtur. Duktig! 
Jag har packat upp bebissidan i min resväska, visat mannen allt vi har fått, och lagt det i tvättkorgen och så ska det tvättas i januari.

Det blir lata dagar i soffan med stickorna och nål och tråd för att försöka slutföra lite projekt som det fattas knappar på. Jag ska visa er efter hand som de bli färdiga.

Vad har ni för planer i mellandagarna?

Hoppas ni har det fint, vad ni än gör, jobbar eller slappar.
PUSS 


1 enna:

skriven

Härligt med lata dagar :)

Svar: Ja, det är inte helt fel ;)
Maria Pettersson

2 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

oj så mysigt! Idag ligger jag i pyjamas i soffan och dricker kaffe, det är allt jag mäktar med idag :)

Svar: Det gjorde vi igår ;) idag var jag tvungen att gå ut och se lite folk, hehe!
Maria Pettersson

3 Tess:

skriven

Så mysigt! Jag skulle också vilja syssla mer med handarbete men har inte tagit tag i det än :)

Svar: Det har blivit en stor del av mitt liv faktiskt, det trodde jag aldrig :)
Maria Pettersson

4 Bella:

skriven

Det låter som sköna dagar😍vi ska resa bort till min syrra, det blir kul🙂

Svar: Det blir kul! Hoppas ni för trevligt :)
Maria Pettersson

5 Yasmine:

skriven

Ska bli superkul att se vad det är du stickar på! :) Kram

Svar: Det är färdigt! Ska ta bild och lägga ut det i morgon 😊
Maria Pettersson

6 Hanna:

skriven

Jag tar de lite lugnt de 2 dagarna ja är ledig 😂

Svar: Ja, man får passa på ;)
Maria Pettersson

7 Joakim Ramqvist Hallin:

skriven

Trevligt, trevligt.. Blir spännande att se res sedan, ett gott slut jag önskar dig, ;-)..

Svar: Detsamma till dig! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: