JULAFTON I BILDER

(null)
Farmor och farfar var på besök! Det är mysigt eftersom jag inte ser de så ofta.
(null) (null)
(null)
Fotad med mitt macroobjektiv till telefonen. Finns att köpa här.
  (null)
(null)
(null)
Mitt ofödda barn fick mest julklappar av oss alla! Haha! 

Jag hoppas att ni hade en fin jul med nära och kära och att ni fick spendera tid med de som betyder mest. 
Det fick jag! Denna julen är ju som sagt lite speciell för mig eftersom det är sista julen utan barn och man för den delen. Så det har varit skönt att ta det lugnt och ta allt i våran takt. 
Det är det julen handlar om, att inte stressa och vara med de som betyder mest.

Jag ska visa er lite vad jag fick, kanske i en video? 
PUSS

1 Pia Widlund:

skriven

Ser ut att ha varit en toppenjul!!!

Svar: Det var det! Hoppas du också hade en fin jul! :)
Maria Pettersson

2 Malin Hellsén:

skriven

Va spännande med en bebis. Låter som en bra julafton 😍

Svar: Ja det blir spännande! 😊 det var det!
Maria Pettersson

3 MartinaOlsson:

skriven

sv; Tack för din fina kommentar <3 Ja det hoppas verkligen jag med, och nu när jag har plockat bort bloggen som har varit ett väldigt stort stressmoment för mig så tror jag även att jag kommer att ha goda möjligheter till att jobba med just det. Har du kanske några tips, hur gjorde du för att hantera den negativa stress som du upplevde? Det skulle verkligen uppskattas om du ville dela med dig!

Svar: Jag har faktiskt ett inlägg om ångest och ensamhet på vänt som jag aldrig vågar publicera men kanske jag borde det! :)
Det största jag gjorde var att skaffa mig en psykolog som jag var nöjd med och gick och pratade om allt mellan himmel och jord. Bara för att lätta på trycket och få satt saker i nytt perspektiv och få någon som stället frågor till dig som är objektiva. Det gjorde att jag kunde tänks objektivt eftergett tag och se saker mer utifrån varför jag är stressad och göra något åt det. Så mitt hetaste tips är någon att prata med! ❤️
Maria Pettersson

4 Pauline Hurtig:

skriven

vad mysigt

Svar: Ja, det var väldigt oväntat 😊
Maria Pettersson

5 David och Bella:

skriven

Vad mysigt det ser ut :) Och det låter härligt och spännande att nästa jul blir första julen med bebis :)

Svar: Det blir helt sjukt, men antagligen fantastiskt! 😍 hade ni en fin jul?
Maria Pettersson

Kommentera här: