FINNSNES

Hej!
Nu är vi på väg mot Gardemoen för att flyga till Finnsnes där Christer är ifrån. Vi ska bara vara där över helgen, men det ska bli mysigt. 
Jag har varit där 3 gånger nu. Det är så fint där, med eller utan sol och med eller utan snö. 

(null)
(null)
(null)
(null)
Foto: Pernille Mørkved

I julas fick jag äntligen se det berömda och mytomspunna norrskenet! 
Det är så fint! 
Det ska bli mysigt att komma på besök igen. 
Hoppas det är fint väder när vi ska flyga. 

Ja, anledning till att jag är vaken är för att det kliar plus att jag har lite resfeber och att bebis lever lite rövare. Så jag förbereder mig för att gå upp tidigt varje morgon när bebis har kommit ut. Haha! Sitter vid köksbordet och äter smoothie och macka... jaja, jag får vila sen!

Vi får se om jag bloggar något i helgen. Jag ska mest mysa med min andra del av släkten. Ni kan följa mig på instagram om ni vill se vad jag håller på med! Där heter jag headoverheels91
PUSS 


1 Julia Svensson:

skriven

Åh så himla fina bilder!

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

2 Bella:

skriven

Oj vilken vacker plats!! Det ser underbart ut :)

Svar: Det är det 😊
Maria Pettersson

Kommentera här: