FÄRDIGA HANDARBETEN

Här har ni tre saker jag har hållt på med sen jag började handarbeta för något år sen. Det som har fattats är egentligen knapparna. Den stickade byxan har gjort färdig nu i julhelgen. Länkarna till mönster ligger under bilderna. 

(null)
 
(null)
Mönstret hittar du HÄR. Garnet jag har använt är Sandnes Mandarin medi

(null)
 
(null)
Mönstret hittar du HÄR. Garnet jag har använt är Dale Baby Ull

(null)
 
(null)
Mönstret hittar du HÄR. Garnet jag har använt är Dale Baby Ull

Det var skönt att få lite oavslutade projekt klara. Nu ska jag forsätta och sticka. Det är väl det, städa, laga mat och tvätta babykläder som jag ska ägna min tid åt den kommande månaden! Har en del garnrester som jag ska sticka upp. Jag ska visa er efter hand som det blir färdigt.

Vad har ni för er dagen innan nyårsafton?
PUSS

 
1 Jasmine:

skriven

Så väldigt imponerande gjort!

Svar: Ja, julklappsleken bidrar ofta till goda skratt och tävlingsinstinkt.

Önskar dig ett fint avslut på året!

Kram

Svar: Tack! Och hoppas du också får en fin avslutning och god start på det nya året :)
Maria Pettersson

2 Vestfroken:

skriven

Mye fint håndarbeide! :-)
Jeg håper du får en fin dag og en fin feiring ikveld!<3

Svar: Tack! :) Detsamma till dig!
Maria Pettersson

3 Dixi Wonderland:

skriven

Jag blev naturligtvis sjuk på årets sista dag så jag ska bara spendera min tid i sängen framför en massa bra filmer :)

Svar: Åh, krya på dig! Mannen blev sjuk i natt så vägen hem från hotellet var inte så rolig... Men nu är vi äntligen hemma och jag har bädda ner honom!
Maria Pettersson

4 Cecilia:

skriven

Så fina grejer du gör ;)

Svar: Tack så mycket! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: