ALMANACKAN

Inlägget innehåller reklam
 
Kommer ni ihåg när jag tipsade om almanackan från myfujilm.se? Så här blev resultatet.
(null)
 
Det är ju lite sent att ge det till någon i julklapp, men om du beställer i dag så hinner du få den till i början på år 2019.
Klicka HÄR för att komma till deras enkla verktyg för att skapa en kalender du också! 

PUSS
1 MartinaOlsson:

skriven

Nu är julafton förbi, vilket även betyder att det är slut på lucköppningar i min julkalender. Det betyder dock inte att det är slut på vinstchanser, för det finns faktiskt fortfarande några tävlingar från min julkalender som fortfarande är öppna för anmälan! Vilka det är ser du här nedan :) Och ser du någon vinst som du gärna skulle vilja lägga vantarna på är det bara att klicka på den tillhörande länken och gå in och delta!

Vinn två valfria produkter ur Spira of Swedens "Kompis-kollektion":
https://martinaolsson.myshowroom.se/127386/julkalender-lucka-20-7/

Vinn en maffig canvastavla från Canvasbutik:
https://martinaolsson.myshowroom.se/127451/julkalender-lucka-22-7/

Vinn ett valfritt smycke till ett värde av max 399kr från 7East:
https://martinaolsson.myshowroom.se/127464/julkalender-lucka-23-7/

Vinn ett julkit med ekologiska hudvårdsprodukter från MOSSA:
https://martinaolsson.myshowroom.se/127389/julkalender-lucka-24-7/

Svar: Tack för tips! 😊
Maria Pettersson

2 Alice:

skriven

Vad fin!

Svar: Tack! 😊
Maria Pettersson

3 Malin Hellsén:

skriven

Jättefin kalender 😃

Svar: Tack 😊
Maria Pettersson

4 Johanna:

skriven

Såna kalendrar är så fina! =)

Svar: Ja och lite personligare :)
Maria Pettersson

5 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Vilken fin kalender och vilket bra tips :D. Jag får hejda mig med lite kalendrar nu, har ett gärna ;)

Svar: Ja okej ;) jag ska beställa en i bokformat till mig själv, lite dagboksskrivande :)
Maria Pettersson

6 Bella:

skriven

Har faktiskt inte skaffat någon ny kalender för 2019, borde göra det inser jag av ditt inlägg :D

Svar: Ja, använd gärna min länk om du vill :)
Maria Pettersson

7 Cindy :

skriven

De har så fine kalendere og almanakker!

Svar: Ja verkligen 😊
Maria Pettersson

8 ullie:

skriven

det är alltid kul o få en speciellt sådär

Svar: Ja 😊
Maria Pettersson

9 Carro:

skriven

Så fina! Har också gjort en till oss 😍

Svar: Härligt! 😍
Maria Pettersson

10 sarah :

skriven

okok =) fin kaledner

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

11 MALIN:

skriven

Vilken fin almanacka! Kram

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

12 Sarah:

skriven

Så roligt att göra sin egna kalender :)

Svar: Ja verkligen :) lite mer personligt!
Maria Pettersson

13 Matilda Berlin:

skriven

Men åh! Den blev ju verkligen så himla fin!! <3

Svar: Ja och mamma och pappa blev nöjda! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: