RENOVERINGSKAOS, HEMMATRÄNING OCH EN HOTELLNATT

Hej!

Nu har det gått två veckor igen... Men men, bättre sent än aldrig! 
Det är ett lite kaos här hemma. Men vi har gipsa klart väggarna i vardagsrummet. Nu ska Christer bara spackla en vägg så ska vi få hjälp med målning nästa helg. 

Längtar till det är färdigt! 

Annars så mår jag bra, har ont i ligamenten ("gummiband" som sträcks ut när livmodern växer) då och då. Men jag jobbar fortfarande fullt och klarar och röra på mig som normalt. Jag har slutat och träna så hårt som jag gjort förut och har bara lite hemmayoga och träning med enkla medel. 

 
Igår kväll var jag med Christer på spelning, eller jag låg på hotellrummet. Det var ett helt okej hotell men jag har absolut bott på bättre så jag har inte sovit så bra i natt, så i dag ligger på soffan. Och ser på Gossip girl. Och äter chips. Men det är söndag och då får man det.

Hoppas ni har haft en fin helg! 
PUSS 
1 Mösstanten:

skriven

Blir spännande att se renoveringsresultatet så småningom. Skönt att höra att du mår bra. Ta hand om dig!

Svar: Ja det blir nog bra i slutändan! :)
Maria Pettersson

2 Wanderlust by Jona:

skriven

Så segt med renorveringskaos, dock kommer det ju vara så himla härligt sen när allting är klart! :D

Svar: Ja, jag längtar dit! ;)
Maria Pettersson

Kommentera här: