TRÄNINGSVÄRK

Herregud, att min kropp ens lever idag är ju helt sjukt! Men det var en väldigt rolig workshop i går med Lars Tufte og FunkyGine. Det passade mig som handen i hansken. Det var mycket gymnastik, stå på händer och huvudet och att lyfta varandra på olika sätt. Min kärnmuskulatur är helt död idag, så jag ska inte träna på ett par dagar! 

 


 

Sunday funday! 👊🏽💪🏽🏋🏽‍♀️ #challengeyourself #tufteandfunky

Ett inlägg delat av Maria (@headoverheels91) Maj 14, 2017 kl. 6:38 PDT


Det var värt pengarna det kostade och jag fick en massa ny inspiration till att träna med egen kroppsvikt och att variera min träning mer än det jag gör idag, för att se en utväckling hos mig själv. 
Jag var så trött igår så jag orkade bara se första halvleken av Tottenham - Manchester United på Scotsman innan vi fick gå hem (Tottenham ledde med 2-0 så det var tråkigt...). 
Vi såg på Billions och så gick vi och la oss. 

Nu har mannen dragit på jobb och jag ska maila min handledare och se om hon har läst det sista på min bachelor så jag kan göra den färdig! 

Vad har ni för planer denna vecka?
PUSS 
1 elin:

skriven

Åh så roligt det där såg ut!<3

Svar: Ja det var toppen! :)
Maria Pettersson

2 Wilda:

skriven

Oj förstår att du är sliten idag! Ser jättekul ut iaf! Den här veckan ska jag tapetsera om för första gången och förhoppningsvis skriva några nya sidor på min bok :D

Svar: Ja, det känns verkligen i hela kroppen! ;) Vad ska du tapetsera? Oj,en bok spännande! Vilken sjanger? Krim?
Maria Pettersson

3 Wilda:

skriven

Jag ska tapetsera ett rum som jag ska hyra ut snart. Det ska bli ljusare och få mer rymd tänkte jag :) Ja jag har skrivit några år nu och hoppas få den klar innan detta år är slut. :) Skönlitterärt med tätt poetiskt språk.

Svar: Så spännande! Vill gärna läsa den när den är klar! Kan skriva om den på min blogg ;)
Maria Pettersson

Kommentera här: