TATTOO

Idag - när inlägget publiceras - sitter jag i tatueringsstolen för femte gången i mitt liv! 


Det här är den sensaste jag tog, ihop med mamma! 

Jag har önskemål om fler i framtiden, men idag ska jag göra en som jag tänkt på i två år, så nu är det dags! 
Ni ska få se bild när den är färdig och inte så röd.


Har ni t atueringar? Vill ni har fler?
PUSS 
1 Alice Lindström:

skriven

Vad fina!

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

2 Iza Palm:

skriven

Jaa, vill gärna ha fler. Jag har ett ankare på vänster underarm, och ett hjärta och en stjärna på vänster handled :) Mycket fina ! :D

Svar: Man får blodad tand ;)
Maria Pettersson

3 Anna:

skriven

Åh så roligt! :D Jag skulle vilja ha en text på armen men vågar inte..

Svar: Gör det! Sen är du fast och vill ha flera ;) så ont gör det inte, inte på armen !
Maria Pettersson

4 Bella:

skriven

Så snygg!

http://nouw.com/bellss

Svar: tack :)
Maria Pettersson

5 Rivemman:

skriven

It looks so cool!

Svar: Thank you! I will soon put up a picture of my new one :)
Maria Pettersson

6 Amanda:

skriven

Vad fina! Jag har en, men vill gärna ha fler! :)

Svar: Ja, man får blodad tand! :)
Maria Pettersson

7 NICOLE:

skriven

Fin den var :) Jag har alltid sagt blankt nej till tatueringar men nu kan jag kaaaanske tänka mig en liten =)

Svar: Ja, små är fina! :) Jag tycker många tatueringar är fina men tycker själv inte att en sleeve skulle passa mig, men har hellre små och lite större men med tunna linjer :)
Maria Pettersson

8 elin:

skriven

Sv: Jo det är det verkligen! Så fin tatuering!<3

Svar: Tack :)
Maria Pettersson

9 Sara Ekman:

skriven

fint :)

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

10 Linnéa:

skriven

Åh sååå fina :p

Jag har ingen tatuering än, men fick ett presentkort till min första i julklapp <3

Svar: Åh, har du tänkt på vad du ska göra? :)
Maria Pettersson

11 ullie:

skriven

jätte fina . jahar ingen men maken har sitt ishockey lag =)

Svar: tack :) Ska inte du heja på deras värsta motståndare då? ;) hehe
Maria Pettersson

12 Carro:

skriven

Åh så roligt! Jag har 5 stycken och vill ha fler :)

Svar: Härligt! :)
Maria Pettersson

13 Linda:

skriven

Snyggt :-D

Svar: Tack :)
Maria Pettersson

14 Jennifer Queen:

skriven

Åh jag vill med tatuera mig :D

Svar: Ja, jag har som sagt tänkt på denna i två år nu, så nu var det dags :)
Maria Pettersson

15 Matilda Berlin:

skriven

Åhh vad spännande!! Ser verkligen fram emot att se hur det blev =)

Svar: Ska ta en bild i morgon när jag har på mig finkläder ;)
Maria Pettersson

16 Dixi Wonderland:

skriven

Jag har en som jag gjorde på min 18 års dag men nej jag vill inte ha fler :)

Svar: nej, vissa vill vara ha en :) jag vill ha fler ;)
Maria Pettersson

17 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

jag har en tatuering, men har gjort den i två sittningar. Jag vill nog inte ha fler.

Svar: Okej, vart har du den? :)
Maria Pettersson

Kommentera här: