SPOTTKOPP

Just nu sitter jag och gör något riktigt äckligt.. Jag ska analysera mitt spott hos tandläkaren för att se om det är bakterier eller något som gör att jag har en del hål i tänderna. 

Så jag sitter och spottar i denna kopp nu i 5 minuter till.. usch 

Men hoppas vi kan få några svar från detta.

Har ni tandläkarskräck?
PUSS

1 Ida:

skriven

NIX ingen skräck här inte! :)

2 ullie:

skriven

he he man blir lite äcklad tyckte ja =)
ja fick oxå det o hade bakterier sen vet ja inte om det hjälper men fick nåt pencilin o ta
fin dag till dej

Svar: Oj, penicillin faktiskt.. spännande. Detsamma :)
Maria Pettersson

3 Pauline Hurtig:

skriven

oj spänande, nej jag älskar att gå tilltandläkaren

Svar: Jag tycker det är bättre nu för nu kostar det inte så mycket för jag går hos tandläkarstudenter :)
Maria Pettersson

Kommentera här: