PARKLIVET

Hej hopp!


Vilken fantastisk dag jag hade igår! Jag började dagen med att möta min studiegrupp och vi gick igenom vad vi har skrivit på våran Bachelor (vi skriver varsin) sen sist och hur vi skulle jobba vidare. 

Efter det gick jag och Jørgen hem till mig och Christer en stund innan vi begav oss ut mot parken. Där var redan några av Christers kompisar och så kom det några till efter hand. Vi satt och pratade och så grillade vi korv och njöt av solen. Ja, jag ska tillägga att det var 23 grader varmt. 


Sen blev det party på bakgården hemma hos oss till framåt 24 då folk ville gå ut och någon ville stanna hemma. Det var väldigt trevligt och vara tillsammans ett stort gäng och bara kunna prata om allt mellan himmel och jord. 


Idag är min man lite trött men min form är fin. Jag har varit på jobbet och hämtat mina Nike-skor eftersom jag klarade att gå hem i mina slitna arbetsskor i fredags... Det var skönt med en promenad i det fina vårvädret som håller i sig också idag även om inte temperaturen är den samma som igår. 

Mina tights är köpta från getinspired.no och skorna på G-sport.


Nu ska jag engagera mig i fotbollsmatchen som vi ser på på Scotsman. Arsenal mot Manchester United. 

Hoppas att ni har haft en fin helg! 
PUSS 

1 ullie:

skriven

men alltså fre o lörd ge mej detta underbara idag tvi det har varit så mörkt o små regn hela dagen blä

önskar ändå dej en fin måndag o start på veckan kramar

Svar: Tack detsamma! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: