MR BRUNO

För det första så ska jag säga att jag älskar folk som kan sitt jobb. Folk som arrangerar konserten framförallt. 
Igår åkte vi ut till Telenor Arena i Oslo. Vi tog buss, som var extrainsatt för konsertens skull. När vi kom ut dit så tog den 10 minuter innan vi var inne på området utanför och kunde ta oss en öl. Sen gick det fort att komma in och hitta våra sittplatser. Och när konserten var slut så tog det 1 timmeo 20 minuter till vi var inne i Oslo igen. Det var så himla smidigt allt, trots att det var, håll i er: 23000 personer där!!! 

Men alltså, vilken man! Typ 1,40 lång men sjunger som en Gud! Han rev av alla sina hits och körde ett klassiskt publikfrieri på slutet med Uptown funk. Men jag blev så glad när han körde Just the way you are, eftersom jag skrev att det var min Oslo-låt när jag flyttade hit. Den tog mig med tillbaka i minnebanken.

 

Just the way you are ❤️ #24kmagicworldtour #brunomars

Ett inlägg delat av Maria (@headoverheels91) Maj 24, 2017 kl. 2:54 PDT


Så jag var väldigt nöjd med min julklapp som jag fick av norrmannen! 

Var det någon av er som var där?
PUSS
1 elin:

skriven

Sv: Tycker jag absolut att du ska göra!<3

2 Amanda:

skriven

Åh vad roligt 😃

Svar: Ja :)
Maria Pettersson

3 Tilda Barkselius:

skriven

Åh vad härligt att allt gick så smidigt och att konserten var så bra!

Svar: Ja, det var helt fantastiskt! :D
Maria Pettersson

Kommentera här: