EN GLAD NYHET

Idag har det varit en rövlång dag... Jag har jobbat från 07:45 till 15:15 och så har jag tränat en snabbis och så var det tre timmar kurs med jobbet. Nu har jag äntligen kommit hem och äter kvällsmat. Jag ska alldeles strax gå och lägga mig för i morgon ska jag gå upp 05:30. Hallelujah... Men jag slutar 14:15 så jag ska hem och njuta av att det ärfredsg och att jag slutar. Tidigt. Sen ska jag se på hockey-VM. Och idag kom det ett fint besked från King Henrik! 

Så det ska bli kul att se de kommande matcherna. Ska följa resten av Sverige-Lettland i sängen. (Ja, jag är sportnörd!)


Hoppas ni har haft en bra och inte lika lång som min! 
PUSS

1 Hanna Karlsson:

skriven

Visst är det härligt att det är fredag och helg!

Svar: Ja, det var välbehövligt! :)
Maria Pettersson

2 Prietha:

skriven

Vad kul!!

Svar: Ja :D
Maria Pettersson

Kommentera här: