17 MAJ

I morgon är det 17e maj och det är ju Norges nationaldag. Då ska det firas med pompa och ståt. Första gången jag firar på riktigt med fest och utgång. Jag har jobbat, varit i Barcelona, haft mamma, pappa och bror på besök och förra året var jag nyopererad (tog bort min mandlar). 

Men i år ska jag måla naglarna i rött och blått, jag har köpte en ny, fin klänning från Vero Moda och så ska jag försöka hitta någon fin frisyr som är enkel att göra. Kanske någon fläta och en enkel uppsättning. Annars blir det en vanlig donut på huvudet, som är klassiskt och enkelt men snyggt.




Klänningen kan du köpa här
 
Jag ser fram emot en fin dag men vänner och god mat och gott att dricka! 
PUSS 
1 Bella:

skriven

Så fin klänning!

http://nouw.com/bellss

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

2 Gabriella :

skriven

Sååå himla fin klänning, låter som om morgondagen kommer bli riktigt bra!! :D

Svar: Den var väldigt lyckad! :)
Maria Pettersson

3 Tilda Barkselius:

skriven

Åh så fin klänning!

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

4 A M:

skriven

Gud vad fin! Hade ingen aning om att de vart deras nationaldag imorgon, tack att du sa det! Kan va kul att veta :P Så man hänger med lite..
sv: Ja den är helt okej, kunde vart bättre! :D
Kram

Svar: Det är så kul att de firar lite ordentligt här och inte så tamt som i Sverige ;)
Maria Pettersson

5 J:

skriven

Fin klänning!!

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

6 Ellen Gräntz:

skriven

Åh vad roligt! Skulle också vilja fira 17 maj någon gång. Har namnsdag samma dag dock så får väl minifira det lite grann istället, haha.

Svar: Gör det, det är så kul att de firar lite ordentligt :)
Maria Pettersson

7 elin:

skriven

Åh älskar klänningen!<3

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: