HELGEN SOM GICK

Hej hopp! 

Nu sitter jag här hemma, själv, och njuter att det inte ligger en massa skolböcker runt omkring mig och att TV-serierna kan rulla tills jag tröttnar! 

Helgen som gick har varit bra. I fredags firade jag och mannen att jag hade fått ett B på bacheloruppsatsen så då gick vi till Aker Brygge och hade skaldjurskväll. Sen på kvällen gick vi hem och såg på Billions (som jag skrivit om tidigare). 

 
På lördgen hade jag vaccin-tid för HPV-vaccin på dagen och mannen hade jobb på dagen. Jag drog ut till en strand och mötte upp några vänner. Vi badade och låg och solade och pratade skit i ett par timmar, innan det bar in till stan igen. In och ut ur huset på 20 minuter så drog jag upp till Henri och deras takterass och avnjöt en sushimiddag och lite vin med min man innan jag drog iväg på avslutningsfest med skolan. 
Det var väldigt trevligt.

Igår så drog vi ut och gick på matmarknad och käkade lunch. Så fixade vi oss varsitt citycykel-abonnemang och cyklade runt lite innan vi la oss i parken och jag somande som en sten. Sen blev det middag och soffhäng helt till vi la oss.

 

I dag har jag tränat en stund och käkat middag. Nu ska jag försöka se på The fosters på Apple TV:n, men internet är så segt så vet inte om det går....

Hoppas ni har haft en bra start på veckan!
PUSS 
1 Linda:

skriven

Åh Grattis till B!

2 Amanda:

skriven

Gud så gott det såg ut <3

Kommentera här: