BIBELN

 
 
Hej hopp! 
Blev inte så bra på det här bloggandet som jag trodde, för jag har typ aldrig tid! Hehe.. Men nu har jag en paus i pluggandet. Jag sitter och skriver uppsats om barns inskolning på förskolan och vuxnas roll osv. Till min hjälp så har jag en bok som seriöst är ungefär lika tjock som bibeln. Så jag kallar den för bibeln, haha! Kostade skjortan gjorde den också... Men som tur är får jag ju lite hjälp från jobbet med pengar till böcker. 

 
I kväll ska jag hem till Christer, och så får vi se vad vi hittar på. Båda är lite halvsnoriga men vi ska försöka hitta på något, för det är så fint väder fortfarande och varmt nog till att jag kan ha långklänning på mig. Så vi får försöka ta vara på de här kvällarna medan de varar. Om inte alltför länge tror jag vi måste stänga in oss, med ljus och te. Hehe! 

Ha en fin eftermiddag och kväll! Nu ska jag försöka hitta lite flyt sista timman och skriva lite, innan jag ska ner till mannen.
PUSS 

Kommentera här: