25!

Då har det varit min tur också att bli 25! Tog bara 3 veckor innan jag klarar och skriva ett inlägg om det. Men det var en toppendag. Vaknade kl 08:30 av att Jennifer, Karin och Micke sjöng för mig och gav mig en drink på sängen. Så fick jag ett presentkort på Gränsö Spa hemma i Västervik på 700 kr! Så det ska användas nästa gång jag åker hem. 
Så blev det klippning av hår och lite handling och fyllning av ballonger med helium. Sen åkte vi ner till Christer och lagade mat innan folket dök upp kl 19.

 
Så åt vi, drack, spelade twister och pratade en massa. Det var så trevligt att hålla en fest för nära och kära. 
Vi avslutade på natten och så åkte vi fyra hem och var vakna en stund till.

På söndagen kom Christer (hade varit i Stavanger) och lagade frukost till oss och så drog vi ner på stan en sväng och gick runt lite innan vi åkte hem och lagade en brakmiddag. Det var väldigt skönt med besök eftersom jag inte ska hem i jul. Så får jag och mannen hellre ta en tur hem nästa år. 

Hoppas ni får en fin måndag allihop. Vi sitter med det sista på grupparbetet nu, så i morgon går vi på jullov! 
Whoopppaaa! Ska jobba hela julen, men det blir nog bara mysigt.

PUSS 


Kommentera här: