SOLIG OCH EFFEKTIV SÖNDAG

Alltså en ledig helg! Hur länge sen var det? Ja, inte så länge sen egentligen. Det var ju när jag var hemma, men då har jag ju inte dirket ledig och är inte hemma hos mig själv då. Så denna helgen har varit så bra.
I fredags var jag på tjejkväll med jobbet, med spel och musikquiz. Vi satt och pratade till långt in på natten. Det var på ett sätt skönt att inte gå ut. Var ändå trött och sliten igår, hehe! Men pallrade mig till Storo och stötte på Aurora, så vi tog en lunch efter att hon slutat jobba. 

Och idag tog Henriette och jag oss till gymmet och tränade. Det var ett pass som var basserat på ballett. Tror inte jag kommer gå på det igen, men då har vi provat det i alla fall. Sen blev det en lätt lunch och dusch hos henne och min "tvilling" (också från Indien och är lite och kort som jag, hehe!) kom också.


Så drog vi på loppis och kikade lite, men jag hittade ingenting. Efter det satt vi oss i solen och tog en öl och pratade lite skit innan vi drog oss hemåt. 



Och när jag kom hem har jag tvättat, lagat lunch till i veckan och pluggat till i morgon. Så det har varit en toppenhelg och speciellt en toppen-söndag! 
Nu ser jag på mästarnas mästare, uppkrupen i soffan med chips och saft! Hoppas alla har haft en fin helg! Vad har ni hittat på? 


PUSS
1 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

skriven

Va mysigt med en ledig helg :D

Svar: Ja, det var helt fantastiskt!
Maria Pettersson

Kommentera här: