Ribstonveien 19

Hej! Här bor jag nu! Allt är inte riktigt färdigt än.. ska till Ikea på tisdag och fixa det som fattas, så som ljuslyktor, bakbunkar, matlådor osv :)


Jag ska fylla på kylskåpet, I promise! I morgon efter jobbet ska jag storhandla på Meny :)


Tyvärr kunde jag ju inte äta chokladen (den fick mannen), men det var snällt tänkt ♥


Och titta mamma, jag har hängt upp din underbara grytlappar i köket! :D


Så här såg det ut i lilla sovrummet när jag bara tömt lilla handbagaget för att kunna hämta sista lasset i dag.
Men nu är allt inpackat i garderoberna, förutom alla papper för jag måste rensa ut gamla räkningar osv.


<
Har hunnit laga min första middag! Vad blev det inte om min paradrätt!


Har fått upp lite grejer i bokhyllan också, så det inte ser så tomt ut. Bl.a min jobbpärm, mina fina receptböcker som jag fått av fina hemifrån (några som vet att jag älskar att baka!). Och så klart den obligatoriska boxen i en tjejs filmhylla: SEX AND THE CITY!


Och så ville jag ju välkomna min älskling också, så han fick gå på skattjakt ;) Det resulterade i en tandborste, duschtvål+handduk, en gallerlåda i garderoben och sist men inte minst en nyckel, så slipper han gå upp samtidigt som mig när jag jobbar tidigt och han börjar senare osv. Känns tryggt att veta att han har en ifall det skulle vara nåt också ♥

Nu ska jag ringa Jonna och prata skit en stund, sen är det dags att sova. Hard work work tomorrow, och storhandling på eftermiddagen!

PUSS och god natt!

Kommentera här: