Skräp-Fia!

Hej hopp!

Det känns i kroppen att jag inte jobbat på en vecka... Men det är skönt att vara back on track och så får jag ju en kort vecka här nu i starten.

Jag har lagat min mat och den ligger i magen; lax, klyftpotatis och römmesås. Har ett stycke chipspåse som väntar på mig också sen. Ja, jag vet det har blivit väldans mycket gott på sista tiden, men ligger man pall i soffan och till på köpet så får man inte i sig mer mat än varma mackor så blir det så.
Och nu har jag den där jäkla jobbiga tjejveckan... Usch..
Nä, jag längtar faktiskt till nästa vecka då min penicilinkur är slut och jag kan börja träna och äta ordentligt och inte enn massa skräp! Det är klart jag kommer unna mig chips och så nån gång, men kanske mer än gång i månaden än en gång i veckan.
Måste ju komma i form om vi ska utomlands ;) 


Som sagt, nästa vecka är det slut på att (på att? herregud, jag har blivit Blekinge-skadad av en viss herr Edström!) och en månads hårdträning ligger framför mig!

Men nu ska det i alla fall knapras som aldrig förr, pysslas i mitt album (fortfarande inte börjat på 2010 än...) och musik ska få strömma ut ur högtalarna!

PUSS och KRAM
1 Emma:

skriven

hej! Såg att du jobbar på dagis i Oslo, jag ska flytta till Oslo nu i helgen och har fått jobb på dagis, är det ett bra jobb? Tjänar man ok? Får man jobba mycket? :)

Kommentera här: