Fredagsmys, skidskytte och flyttstädning

Tjena mellan bena.. eller ja, nåt! Haha, jag är på flumhumör!
Blev nedbrottad och kittlad av mannen förut, det kan ha nåt med det att göra ;)

Konserten i torsdags med Gavin DeGraw var riktigt bra! Han körde sina hits och några nya låtar! Han är snyygg! Shit, och sen att han sjunger som en gud gör inte saken sämre! Tackar Lene för en trevlig middag på TGI Fridays' och en härlig konsert :)


Igår kväll var jag och hade det mys hos mannen. Han däckade dock i soffan, som vanligt, haha, så det blev en tidig fredag kväll. Låg i sängen vid halv elva typ...


Hade även fredagsmys med mig själv medan jag väntade på att sängkläderna skulle bli fädiga i tvättmaskinen.

Satt för en stund sen och såg på skidskyttet. Det var meningen att vi skulle åkt dit i morgon, jag, Miranda och några men det kostade 400 att gå in... Och så jobbar Miranda, så vi får njuta av det på TV i stället.

Ikväll ska jag flyttstäda på svenska föreningen så att jag blir av med det. Så kan jag bara lämna igen nycklarna och bli färdig med det.

I morgon när jag har vaknat, om det är fint väder, så ska jag försöka ta med mig kameran ut på en promenix. Det får heller inte vara -15 grader för då fryser jag och kameran fast i varandra och det är lite halvjobbigt att gå runt och kika genom kameralinsen tills det blir plusgrader ute ;)

PUSS
1 kajsa:

skriven

verkar som att konserten var fin du majsan! och du, klampa in på min nya blogg o checka runt vettja! puss kajsa

Kommentera här: