Nyslingad!

Hej!

Herregud vilket väder det är då! Underbart!

Igår var första dagen på sommarjobbet. Så nu hoppas vi att det går fort fort till v.29 ;)
Innan jag stack till jobbet åkte jag till frisören och blev klippt och så sattes det röd färg i håret på mig! Jag är supernöjd! Jag älskar när solen ligger på och det blir precis knallrött mot det svarta.






Här ser man även att jag har lite av mina gamla slingor kvar också, så jag har typ tre färger i håret!

Igår kväll när jag kom hem gav jag mig in i Harry Potters värld i några kapitel, samtidigt som jag slevade i mig jordgubbar och mjölk! :)
Sen var det sovdags.

Idag tvättar jag undan några högar från Norge-veckan och i kväll är det jobb igen!
Jag ska nog gå till stan innan och införskaffa mig en ny almanacka, för min är slut på torsdag.

Nu ska jag hänga tvätt... inte lika kul, men ett måste ;)

Hope you have a good day!
PUSS
1 Nathalie - My life bitches:

skriven

Jag la precis ut en video på min blogg där jag breakdansar. Den ligger under kategorin BREAKDANCE, så gå gärna in & säg vad ni tycker om videon. ! :)



KRAM!

2 Miranda:

skriven

det blev ju skitnajs du stumpan :)

3 Smsa Låna:

skriven

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

Kommentera här: