I'm coming home again

Hej fina ni som fortfarande kikar in här :P

Just nu sitter jag hemma i Sverige och knapprar på datorn. Är precis uppstigen ur badet och håller på och gör mig i ordning lite.

Skönt att vara hemma lite faktiskt, även om det blir väldigt intensivt!
Igår så träffae jag Nea och G, vi var och fikade på Cafékannan och snackade lite osv. Massa mys :)
Sen igår kväll blev det världens godaste tacos med familjen och lite kortspel och massa skratt och så träffade jag Karin senare på kvällen. Alltså så var det en sjukt bra dag i går!!!

Idag är det innebandy - ÄNTLIGEN - som gäller och sen är det utgång med fina brudar i kväll!
Lägger in en liten bildbomb här nedanför från igår, så får ni mer i veckan sen från i kväll!

Ha en superlördag, det ska jag!
PUSS


Två fina flickor!


Efter lunch på stan blev det födelsedagsfika hemma hos Linda B som fyllde hela 20 år i går! Grattis återigen!


Fick träffa världens sötaste hundvalp ever! En liten trött och sömnig Teo är vad vi ser här ;) Hej, jag smälter!


Sen när jag kom hem, behövde jag inte svälta i alla fall, haha, åt som en häst typ!

PS: Om jag hinner i morgon så ska jag slänga in bilder, annars kommer de senare! DS
1 kajs:

skriven

Majsan. Om du kommer hem till mig kommer du definitivt att smälta.. Här finns muskulösa skitsnygga hockeyproffs som spelar gitarr och sjunger smöriga maria-kärlekslåtar.. Trooooor att du skulle trivas ;)

2 kajs:

skriven

Haha, det skulle du nog behöva, japp... Men majsan du får komma när du vill iaf! det skulle va kulkulkul! Ja det är jättebra med mig! Dock kommer det bli mkt mindre jobb framöver så måste söka mer... jag är dålig på att skriva färdigt cvt så vafäsen, dä kömmer ta tid. men nu jävlar ska tummen ur! hur mår du? Har du hittat nån som kan bo hos dig?? pussmassor

Kommentera här: