Blue is my new favourite

Hej hopp!
Lördag idag. Då får man äta lördagsgodis! Eller nåt, haha! Jag är på jätteflummigt humör, jag har precis pratat med Linda J i telefonen och tagit mig igenom ett antal skrattanfall ;)

Igår var det en duktigt fin fredag. Jag höll i fellessamlingen på dagis för första gången. Det gick bra faktiskt, så nu är det inte lika läskigt nästa gång. Sen fick jag L Ö N !!! Den var väldans varmt välkommen!
Så skulle jag och Sandra gå på stan och jag skulle bara hitta lite småplock, såna där bra och ha saker, hårspännen osv.
Jag... eh.. hittade grejer för 1500!! Haha! Men då fick jag faktiskt med mig en ny fin vinterjacka, stickad tröja, en hoodie, en julklapp till mannen, ett linne och annat småplock (sånt som jag faktiskt skulle ha!)




Underbar färg på denna blåa stickade tröja från Vero Moda för 150 NOK! Har kostar 259!


Ett vanligt slit och släng-linne från H&M för 69:50





Fin röd tröja med hög polokrage från ONLY, också den på rea från 350 NOK till 200 NOK

Sen köpte jag som sagt lite småsaker på H&M och VeroModa.

På kvällen när vi kom hem jag och Sandra så tog vid dert lugnt och lagade lite nattmat. Som sagt, en himla bra fredag.

Nu ska jag vänta på Kim för han ska följa med mig på lite julklappsjakt på stan. Tänkte även slänga in en fika eller kanske till och med en matbit. Vi får väl se vad han känner för :)

Hoppas alla har det bra!
PUSS


Kommentera här: