Gårdagens inköp!

God morgon!

I går var det en bra dag! Jag gick bara i skolan till klockan tolv. Sen bar det av hemåt till mig tillsammans med Cissi för att öva på balrisyren som kommer sitta som en smäck! :D Den tog inte alls lång tid, så jag behöver inte gå upp med tuppen! Tummen upp!

Se på kvällen var det såndär mysig tjejkväll på stan så jag, Jennie och Linda begav oss ner och gick runt och kikade lite! Vi shoppade faktiskt med oss en del hem! Jennie köpte bland annat en supersnygg jacka som var knallrosa och Linda köpte en likadan som var karamellgrön typ :)

Jag köpte med mig ett par knallila strumpbyxor hem!



Och sen de här skitsöta ballerinaskorna! Bara lila saker ;) Konstigt...


Sen efter shoppingen satte vi oss på Morella och tog en cider. Så började Anna prata om Corner och då blev Karin och jag sugna så vi åkte dit och käkade lite! MUMS
Sen blev de hem till sängen och Jay Lena Show innan jag somnade :D
Härlig kväll! Tack för alla asgarv ni bjöd på brudar!

Ikväll är planen att jag, Kajsa och Nea ska äta tacos hos Nea! GOTT!

Nu är det dags för mig att sätta på mig ytterkläder och trampa i väg till skolan! Men vi ses och hörs i eftermiddag säkert!
PUSS
1 Evangelina:

skriven

Sikken konsumtion! Men, jag undrar: vad gör dig lycklig? Och vad gör du för att sprida lycka till din omgivning? Vore så fint att få veta! Puss, peace och vegankärlek :D

2 bella:

skriven

Hej, tittar bara förbi för att fråga om vi ska följa varandra med bloglovin?

Kommentera här: