Metalkväll på Mejeriet 9/1

I lördags var jag och fotade lite åt min bror på Mejeriet när han spelade med sitt band på Metalkvällen som de ordnat!
Det var två andra band innan, vilket var tur så att jag fick experimentera lite med inställningarna i kameran!
Jag tycker ändå att det blev hyfsade bilder i alla fall, efter lite photoshop också!










Klicka på bilderna för att se de i större format! Gäller även de stora bilderna!

Kolla även in deras hemsida HÄR

PUSS



1 Sandra:

skriven

hihi okej :)

2 CAMIE:

skriven

SV: Så lite så ^^,

3 Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN:

skriven

Härliga bilder :) å måste säga att bilderna i headern på dig är galet vackra :) Kram

4 a home far away:

skriven

Coola kort, inte lätt att fota i sånt ljus!



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

5 Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN:

skriven



sv: Tack så jättemycket :) va roligt att du tyckte om mina bilder

Ha det så bra

Kram

6 Jacob:

skriven

Hej hej.



Hittade till den här bloggen genom vår YouTube-kommentar från dig. Tror du att det finns någon möjlighet att vi får använda bilderna som du tog på spelningen till vår hemsida. Tycker att dom blev asbra!



Ha det fint.



Mvh Jacob.

Kommentera här: