Kenza tävlar ut dator+mobilt bredband!

Hejsan hoppsan!

Kenza tävlar just nu ut en minidator från Compaq och samarbetar med telia på det mobila bredbandet!

Och nu ska man motivera varför man vill vinna, och jag vill vinna för att jag aldrig har haft en egen dator, jag börjar bli vuxen och vill ha min egna saker.
Det finns studentpriser på mobilt bredband, men hur ofta har man råd att köpa en bärbar dator att betala av 300 i månaden på?
Och det vore så skönt att vinna denna, för då kan jag ta med mig den när jag åker till USA och jobbar som AuPair och fortfarande uppdatera mina nära och kära hemma i Sverige, och kunna hålla kontakten med alla när jag vill!
Mamma skulle få krupp om vi inte kan prata på msn! Haha!
Jag VILL verkligen vinna denna, för att få lite motivation till skolarbetet! Det blir så mycket roligare att jobba på sin egna fina lilla dator än någon av skolans tröga och sega datorer!

Så nu håller jag ALLA tummar jag har (två?) och hoppas att jag vinner! Vill också tävla? KLICKA HÄR

PUSS


 



1 FILIPPEZ - PRINS & DYLIKT:

skriven

haha jo men du vinner nog (y

2 FILIPPEZ - PRINS & DYLIKT:

skriven

haha ja ;)

3 Lindis:

skriven

tack marris ;D <3

4 STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!:

skriven

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

Kommentera här: