tAKiDA

Hej hopp!

Idag är jag glad som en lärka! Pigg som en vet jag inte, men glad i alla fall!

tAKiDA är så himla bra! Live också! Så de var redigt bra igår :) Och jag gick plus i kassan i stället för back så de var bara bra ;) HAHA

Jag ska se om jag kan få snylta lite bilder från VT sen :)

Nu ska jag bara ta de lugnt tills jag ska till jobbet!
Och jag får absolut inte glömma att spela in One tree hill! Jag måste se hur det går nu... det var så sorgligt sist!

Ni får en pepplåt här nere som kanske botar baksmällan (eller förvärrar den, vad vet jag, haha) som var med på sommarkrysset i går!
PUSS


Turn the lights off - Kato feat. Jon
1 JOSEFINE - en kreativ fotoblogg:

skriven

Sv: Haha :D

2 maria:

skriven

sv: hm och gina har snygga kavajer har jag för mig, till ett bra pris! ;P

3 ida:

skriven

hej hur mår du? :D

4 rebecca:

skriven

sv: tack tack så hemskt mycket! glad jag blir! :) jo det är bra med mig, hur är det själv? Kram

Kommentera här: