TV-helg för at bli kry!

I går kväll så blev det myskväll med päronen i soffan. Mitt öra känns förresten bättre. Det känns fortfarande lite som om jag ligger under vattenytan med högerörat men ingen värk!

Som sagt vi såg på TV i går - massa TV. Skidkskytte på dagen och sen på kvällen såg vi på Singing Bee Celeb och så såg vi på filmen Valkyria som gick en av Canal+-kanalerna.
Den var inte så där jättebra som jag trodde. Den var inte så spännande som jag förväntat mig, så den får inte så många popcorn.... 2 kanske, mest för all bra skådespelare som var med!


Bild lånad från Wikipedia

I dag är det också en masa sport, så de ska jag se. Sen i eftermiddag om min snuva har gått över så ska jag försöka komma ut och fota de snötäckta träden lite :)
Det vore mysigt! Men jag lovar ingenting... Det största och främsta målet är att bli bra till jul och nyår!

Skriver säkert om nåt annat trevligt snart!
Höres!
PUSS

Kommentera här: