Back on track - Valborg

Tja!

Jag har inte uppdaterat på ett tag. I går så hade jag helt enkelt inte tid.
Jag var i skolan till fyra och sen var jag trött så jag vilade. Efter sju någon gång så kom G och jag hjälpte henne med lite grejer. Sen kom Joanna och vi snackade lite. Hon åker till Gotland i dag och är borta tills på söndag.
Sen såg jag och G klar på Hitta Nemo.
Haha Doris är så jävla klockren! Och jag älskar sköldpaddorna.

I dag har jag haft två lekt... nä, en och en halv typ.
Jag har pluggat lite till teoriprovet vi har i idrott på måndag. Men det får bli mer i helgen.

I kväll ska jag, Kajsa, Nea och Veronica se på Veronice Maggio. Det skabli nice! Tycker hon är en ball brud! :D Älskar henens nya låtar.
Så det ska bli skitkul. Det är ett sån där alternativt arrangemang, i stället för att supa på stan.
Sen får vi se vart de bär av. Jag har i alla fall nånstans att ta vägen, men det känns dumt mot de andra. Men vi får se hur det löser sig.

Hoppas ni får en trevlig valborg och att ni inte super för mycket!
Och förfrys inga fingrar och tår. Västervik är inte den varmaste stan i dag vill jag lova... tyvärr :/

Men puss på er!
Ska försöka twittra lite :) Kan kolla i menyn!
PUSS

Kommentera här: