Nominera blogg= chans att vinna laptop!

Go' morgon!

Hur är det med allihop? Med mig är det i alla fall bra.
Hade en väldigt trevlig kväll i går. Jag, Linda och Simon skulle gå ut och gå i går, men det var inte så varmt och skönt så vi gick hem till mig och glodde lite på TV och snacka lite skit :) Dom drog väl hemåt vid tolv tror jag
Sen sov jag... :)

I dag ska vi ner till stan och äta på Kina. Det ska bli väldigt gott.
Ska till H&M och köpa lite peeling och sånt.

Hörde om en trevlig tävling på Mix Megapol vid frukosten. Om man nominenrar en blogg och den bloggen får mest röster har en nominerande chansen att vinna en laptop. Bra ju. Så klicka på bilden nedanför och rösta/nominera!

teliagryslaptop-banner

Hörs i eftermiddag! PUSS
1 MOA:

skriven

sv: nej, inget speciellt iaf :) festa lite, kompisar osvosv :D dudå?

Kommentera här: