Allmänt seg lördag

Ja, idag har det varit lite segt. Men det har gått.

Kvälen i går var trevlig. Fast de blev en tjejkväll för Simon skulle lana med Tobbe. Men jag, Malin, Emma och Joanna hade trevlig. Vi såg på Idol och House.
Visst ska Lars åka ut?  Jag tycker inte han sjunger bra över huvudet taget. Det är bara hoppas att han åker ut nästa gång. 

I dag har jag varit på Willys och köpt mig en häxhatt till halloweenfesten. Nu är det bara någon bra klänning som fattas. Bilder på hatten kommer :)

Emma och Joanna kommer sen och umgås med mig ikväll :) Och ev. Simon. Han har inte bestämt sig än. 
Just nu spelar jag in High School Musical 2 som går på 5.an. Har inte sett hela den än, och jag känner att det kan vara en bra idé med tanke på att jag och Linda ska gå och se den sista på onsdag. Jägarns ja, jag skulle ju kolla biljetterna.
Aa får väl ta och göra det nu medan jag väntar på att varma mackorna ska bli klara.
Ni får ha en bra kväll, PUS
1 Fian:

skriven

Hej kära bloggkollega. Det skulle ta 2 sekunder för dig att göra min dag. Gå in på länken nedan och rösta på min festival. Länken är säker då det är en Adidas tävling.



http://www.originalsfestival.com/index.aspx?festivalID=361&mode=view#/Intro/



Tusen tack på förhand och ha en underbar vecka!

Kommentera här: