Julstök!

Hej!

Nu ska jag gå ch ta kort på min fina ljusstake så att ni får se den. Jag har en sån där fin traditionell röd. Sen ska jag spritsa pepparkakor som Malin och jag ska stå och sälja i morgon! :D
Så de har varit och kommer vara lite julstök här i dag eftersom det är första advent och sånt i morgon.

Jag har haft uppvisning med mina dansungar i dag! De var jätteduktiga. En liten tjej sa till mig när alla föräldrar och syskon kom :"Herreguud vad många människor!"
Och jag svarade: "Aa, det är allas mamma, pappa, syskon och mormor och morfar och sånt."
Hon ba: "Aa, många e dom!" SÖT? Aa lite grann så ja! :D

Lirade jag Guitar Hero igår? Eh.. Ja :P Så jävla kul.
Brorsan var och köpte World Tour i går Ska bli kul att få spela det någon gång sen.

Så ja jag sk... Just de:
 JOHAN ÅKTE UT!  BRAA!

Jag ska bara klargöra en sak. Jag tycker Johan är jättebra som person och rolig och allt sånt, men jag tycker inte att han platsar i idol för han sjunger inte bra utan jag tycke att nån som borde vara där just nu i stället för honom är Robin E till exempel som jag tycker sjunger skitbra. Jag tycker bara det är bra att Johan inte längre tar nåns plats i Idol, nån som förtjänar att vara där mer än honom. Ingenting annat.

Nu ska de spritsas pepparkakor! :D PUSS

1 Natalie:

skriven

Tänk att det är första advent i morgon! Känns som att det nyss var det xD



svar: bra att han åkte :)

Kommentera här: